Under säsongen så var bröderna Max och Joel Wahlgren en viktig del av Hudiksvalls framgångar. Men för 10 dagar sedan så stod det klart att de poängstarka bröderna inte kommer att fortsätta i kvalserielaget utan att de skulle leta ny klubbadress. Sedan dess har spekulationerna gått varma och det är flera klubbar som visat intresse för tvillingparet. Nu kan kmhockey.se avslöja att det blir Boden som blir deras lag kommande säsong.
Tycker du om våra nyheter? Stöd oss gärna med en kaffe.

Diskussion
Kommentarer
Vad tycker du? Dela din kommentar nedan.
Bli först med att kommentera.
VIP-kommentarer
För att kommentera nyheter behöver du vara VIP-medlem hos KMHockey. Som VIP-medlem stöttar du sidan och får möjlighet att delta i diskussionerna under artiklarna.